Til forsiden af EMDR

Foreningen

Bestyrelsen EMDR Danmark

Bestyrelsen i EMDR Danmark består af 7 bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter, der alle er valgt på den ordinære generalforsamling.

Alle medlemmer i bestyrelsen har været uddannede EMDR terapeuter i rigtig mange år, og for alle i bestyrelsen gælder det, at vi brænder for EMDR arbejdet og udbredelsen af EMDR behandling i ind og udland.

De fleste i bestyrelsen har EMDR behandling som den primære terapiform, og alle har gennem årerne hjulpet masser af mennesker, som har været svært traumatiserede, haft PTSD samt rigtig mange andre lidelser, hvor EMDR har hjulpet folk tilbage til et værdigt og indholdsrigt liv igen.

Alle i bestyrelsen er trænede EMDR terapeuter og flere er desuden også supervisorer. På grund af de fantastiske forandringer, vi alle i bestyrelsen har oplevet med EMDR terapi, og de resultater EMDR terapi har givet, er EMDR for os blevet den foretrukne terapiform.

Derfor er en det også en bestyrelse med stor viden og faglig kompetence indenfor EMDR behandling.

• Info

EMDR er blevet anerkendt af WHO som en af de bedste behandlingsterapier til behandling af især stress relaterede lidelser, foruden adskillige forskningsundersøgelser har vist, at EMDR er en af mest effektive terapier til behandling af PTSD.

Læs pressemeddelelsen her

• Kontakt os

Alle henvendelser bedes rettes til foreningens sekretariat og foreningens sekretær vil sørge for, der bliver svaret på dit spørgsmål

Foreningens sekretariat:
    E-mail: info@emdr.dk - svartid: 1-3 dage

CVR nr. 31927625

• Høj faglig kompetence

Når du vælger en EMDR terapeut, vælger du også høj faglig kvalitet.
    Det står EMDR Europes akkreditering for. Klik på ”Find en terapeut” øverst på siden for at finde den EMDR terapeut der er nærmest din adresse.